Физикалық жаттығулар

Физикалық жаттығумен шұғылдану Сіздің ағзаңыздан энергияны және сәйкесінше, оны өндіруге кететін глюкозаны жұмсайды. Жұмсалған глюкозаны Сіз көміртектер тұтыну есебінен толтыра аласыз. Жаттығу кезінде инсулин помпасын пайдалану Сізге инсулиннің негізгі (базалды) мөлшерлемесін азайтуға рұқсат береді, бұл қандағы глюкоза деңгейіне көміртектерді тұтыну секілді осындай әсерге ие болатын болады – глюкозаның деңгейі төмендемейтін болады. Нақты Сізге инсулиннің мөлшерлемесін қаншалықты төмендету керек және Сізге қанша көміртектерді тамаққа қабылдау керек, Сіздің қандай физикалық жаттығуларды орындайтындығыңызға байланысты. Сіз әртүрлі нұсқаларды байқап көріп және өзіңіздегі глюкоза деңгейін өлшеп, тек тәжірибе арқылы ғана мөлшерді анықтай аласыз.


Инсулиннің негізгі мөлшерлемесін 50 %-дан көп төмендетпеңіз, керісінше жағдайда Сіздің клеткаларыңыз жаттығу кезінде глюкозаны пайдалану үшін қажетті инсулиннен айырылатын болады.


Егер тіпті инсулин мөлшерлемесін елу пайыздық төмендету гипогликемияның туындауын болдырмауға көмектесе алмаса, қандағы глюкозаның қалыпты деңгейін ұстап тұру үшін Сізге көміртектерді жеуге тура келеді.

 

Жаттығу кезінде де Сіздің ағзаңыз инсулинді қажет ететіндіктен, бір сағаттан асатын болса, жаттығу кезінде помпаны пайдалануды тоқтатуға кеңес берілмейді. Егер Сіз орындау барысында глюкоза деңгейі қатты төмендейтін жаттығуларды орындайтын болсаңыз, гипогликемияның туындауына жол бермес үшін инсулиннің төмендетілген мөлшерлемесімен мерзімдік базалды режимді пайдаланыңыз. Жаттығулар кезінде қаныңыздағы инсулиннің концентрациясын азайту үшін Сізге жаттығу басталғанға дейін ең аз дегенде бір сағат қалғанда мерзімдік базалды режимді белсендіру керек. Сіз сонымен қатар жоғары физикалық белсенділікті жоспарлап отырған бірнеше күнге өзіңіздің негізгі (базалды) инсулин мөлшерлемеңізді өзгерте аласыз.